Navnene på trænere i klubben

<div> <font color="#ffffff" size="4"> <strong> <font size="5"> <br /> </font> </strong> </font> </div> <font color="#ffffff" size="4"> <strong> <font size="5">Trænere riffel :<br /><br />Kim Watz, uddannet træner 1<br />Hans Jørgen Nielsen, uddannet træner 1</font> </strong> </font> <div> <font color="#ffffff" size="4"> <strong> <font size="5">Helle Watz, hjælpetræner</font> </strong> </font> </div> <div> <font color="#ffffff" size="4"> <strong> <font size="5">Erling Petersen, hjælpetræner</font> </strong> </font> </div> <div> <font color="#ffffff" size="4"> <strong> <font size="5">Jan Christensen, hjælpetræner</font> </strong> </font> </div> <div> <font color="#ffffff" size="4"> <strong> <font size="5">Kim Asmussen, hjælpetræner</font> </strong> </font> </div> <div> <font color="#ffffff" size="4"> <strong> <font size="5"> <br />Trænere pistol :<br /><br />Kim Watz<br />Hans Jørgen Nielsen<br />Nicolai Sandgaard</font> </strong> </font> </div> <div> <font color="#ffffff" size="4"> <strong> <font size="5">Helle Watz</font> </strong> </font> </div>

01.04 | 08:29

Hej Jakob. Vi har åbent tirsdag og torsdag kl. 18.30 efter påske.

31.03 | 21:55

Hej Hvornår har i åben igen for en snak om mulig indmeldelse?

30.12 | 18:14

Hej Jacob
Hvis I møder op på tirsdag klokken 18.30 så finder vi ud af det. Vi ses.

30.12 | 17:05

Hej. Har en dreng på 8 snart 9 år jeg godt kunne tænke mig at starte til skydning med. Jeg er selv ivrig jæger. Hvordan gør vi det ?

Hej!
Prøv at lave din egen hjemmeside ligesom mig! Det er nemt, og du kan prøve det gratis
ANNONCE