Trænings tider på banerne

<font size="4" color="#ffffff"> <strong> <font size="5">Trænings tider sommer 2020</font> </strong> </font> <div> <br /> </div> <div> <font size="4" color="#ffffff"> <strong> <font size="5">23/4 - 12/9 2020<br />Riffel : Remmerslund, tirsdag 18.00 - 21.00<br />Pistol : Remmerslund, onsdag  18.00 - 21.00<br /><br />Trænings tider vinter 2019/2020<br /></font> </strong> </font> </div> <div> <br /> </div> <div> <font size="4" color="#ffffff"> <strong> <font size="5"> <u>17/9 2019 - 20/4 2020</u> </font> </strong> </font> </div> <div> <font size="4" color="#ffffff"> <strong> <font size="5"> <u>Riffel/pistol</u> : Selvhjulpne ( der er ikke træner ) mandag 10.00 - 11.3</font> </strong> </font> <strong style="font-size: large;"> <font size="5">0</font> </strong> <div> <font size="4" color="#ffffff"> <strong> <font size="5"> <u>Riffel </u> </font> <font size="5"> :   Juelsminde hallen , tirsdag 18.30 - 21.00<br /><u>Pistol </u> :    Juelsminde hallen , torsdag 18.30 - 21.00<br /><br />Der kan købes øl og vand, kaffe er gratis</font> </strong> </font> </div> </div>

01.04 | 08:29

Hej Jakob. Vi har åbent tirsdag og torsdag kl. 18.30 efter påske.

31.03 | 21:55

Hej Hvornår har i åben igen for en snak om mulig indmeldelse?

30.12 | 18:14

Hej Jacob
Hvis I møder op på tirsdag klokken 18.30 så finder vi ud af det. Vi ses.

30.12 | 17:05

Hej. Har en dreng på 8 snart 9 år jeg godt kunne tænke mig at starte til skydning med. Jeg er selv ivrig jæger. Hvordan gør vi det ?

Hej!
Prøv at lave din egen hjemmeside ligesom mig! Det er nemt, og du kan prøve det gratis
ANNONCE